vineri, 18 februarie 2011

DRAGOBETE

Am hotarat anul acesta sa le ajut pe fetele de la filo (10F) sa organizeze spectacolul de Dragobete. De obicei nu ma implic in astfel de manifestari pentru ca nu suport kitch-ul si dezmatul in care generatii intregi considera ca "se distreaza"! Am lucrat cot la cot pentru a pune pe hartie un spectacol deosebit care sa fie profund romanesc si sa nu semene nici cu Valentine's day, nici cu Balul Bobocilor, nici cu cine stie ce concurs de miss.
Va invit sa participati si va asigur ca va fi ceva pe cinste!
Nu vreau sa divulg acum intregul program, care va avea "sare si piper" din plin insa vreau sa va rog sa va implicati si voi, in realizarea unui top cu cele mai frumoase melodii de dragoste romanesti, care au fascinat generatiile de indragostiti in ultimii zeci de ani. In ordinea preferintelor voastre, piesele vor fi difuzate la spectacolul de vineri 25 febr. pe rand, in ordine descrescatoare, intre problele de concurs.
Clasamentul fiecaruia dintre voi (Topul vostru), il veti posta la rubrica de "comentarii" de sub acest articol.
Va doresc auditie placuta si "minte limpede"! Trebuie doar sa dati click pe piesa dorita pentru a o asculta! (sursa Trilulilu).
FLORIN CHILIAN - Zece
IRIS & FELICIA FILIP - De vei pleca
HOLOGRAF - Ochii tai
ILIE MICOLOV - Dragoste la prima vedere
MIRABELA DAUER - Te astept sa vii
PROCONSUL - Cerul
GHEORGHE GHEORGHIU - Unde dragoste nu e, nimic nu e
BERE GRATIS - Strazi albastre
HOLOGRAF - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
LOREDANA GROZA - Buna seara, iubite!
PAULA SELING - Ploaie in luna lui Marte
VOLTAJ - N-ajunge...
SEMNAL M - Spune-mi cine esti
PROCONSUL - Mi-ai luat inima
HOLOGRAF - Ti-am dat un inel
VAMA VECHE - Epilog
MIHAELA MIHAI - De-ai fi tu salcie
TAXI - Cele doua cuvinte
VICTOR SOCACIU - Iubito, dragostea mea
ILEANA SIPOTEANU - Ce mult te-am iubit

14 comentarii:

  1. Holograf – "Ochii Tai"
    Florin Chilian – "Chiar daca"
    Monica Anghel – "Spune-mi"
    Holograf – "Sa nu-mi iei niciodata dragostea"
    Vama Veche – "Epilogue"
    Taxi – "Dragostea ca o pereche de pantofi"

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Semnal M - Spune-mi cine esti
    2. Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
    3. Florin chilian - Zece
    4. Proconsul - Mi-ai luat inima
    5. Holograf - Ochii Tai
    6. Gheorghe Gheorghiu - Unde dragoste nu e nimic nu e
    7. Iris - De vei pleca
    8. Ilie Micolov - Dragoste la prima vedere
    9. Loredana Groza- Buna seara, iubite!
    10. Paula Seling - Ploaie in luna lui Marte
    11. Mirabela Dauer - Te-astept sa vii

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine unul acest top este foarte bun! :) As mai adauga Tibi Scobiola - Nu pot sa uit [chiar daca este putin trista...:D] si Taxi-cele doua cuvinte...De asemenea Taxi-Dragostea ca o pereche de pantofi este o melodie foarte frumoasa! :) Narcis

    RăspundețiȘtergere
  5. 10-Mirabela Dauer-Te astept sa vii
    9-Paula Seling-Ploaie in luna lui marte
    8-Loredana Groza-Buna seara iubite
    7-Iris-De vei pleca
    6-Gheorghe Gheorghiu-Unde dragoste nu e
    5-Florin Chilian-Zece
    4-Ilie Milcov-Dragoste la prima vedere
    3-Proconsul-Mi-ai luat inima
    2-Holograf-Sa nu-mi iei niciodata dragostea
    1-Semnal M-Spune-mi cine esti

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Epilog-Vama Veche;
    2.Stele in par-Iris;
    3.Noapte buna-Voltaj;
    4.Zece-Florin Chilian;
    5.Cerul-Proconsul;
    6.Sa nu-mi iei niciodata dragostea-Holograf;
    7.Ploaie in luna lui marte-Nicu Alifantis(nu Paula Seling);
    8.Unde dragoste nu e-Gheorghe Gheorghiu;
    9.Te astept sa vii-Mirabela Dauer;
    10.Mi-ai luat inima-Proconsul;

    RăspundețiȘtergere
  7. taxi-cele doua cuvinte; alex velea-iti multumesc;

    RăspundețiȘtergere
  8. pot sa mai adaug cateva melodii extraordinare...ca traire si ca sentiment?
    1)Marina Voica- intr-un colt de cafenea
    2)Eva kiss- e scris in stele
    3)gabriel cotabita - noapte albastra
    4)gabriel cotabita - raiul e pe pamant
    5)ileana sipoteanu- ce mult te-am iubit
    6)gabriel dorobantu - sa nu vi iar sa ma cauti
    7) mihaela runceanu - de-ai fi tu salcie la mal
    8)mihaela runceanu- fericirea are chipul tau
    9)nicu alifantis - emotie de toamna
    10)stefan iordache si sanda ladosi- eu vreau
    si daca mai vrei am un interg hard cu melodii de genul acesta care trezesc in suflet trairea adolescentina ...o traire nemaintalnita ....
    Cosmin B.(tzuca)

    RăspundețiȘtergere
  9. Andra - Dragostea ramane
    Mihai Marginenanu - A fost odata
    Andra - Ramai cu mine
    Praf in Ochi - Locul ei ( e cam trista..)

    RăspundețiȘtergere
  10. Holograf:-Dragostea-i nebuna
    -Doar o viata
    -Suflet pereche
    Iris:Eu as vrea
    Nicu Alifantis:-Balada blondelor iubiri
    -Ce bine ca esti
    -Inscriptie pe un inel
    -Intamplare simpla
    -Romanta
    Vama Veche:Iubeste
    Mircea Baniciu:Cu tine in gand
    Hara:CIne
    Bosquito:-Tu esti iubita mea
    -Doua maini
    Directia 5:Am nevoie de tine

    RăspundețiȘtergere
  11. Emeric Imre-Nebun de Alb
    Ducu Bertzi-Floare de colt
    -M-am indragostit numai de ea

    RăspundețiȘtergere
  12. 1.Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
    2.Vama Veche - Epilog
    3.Gheorghe Gheorghidiu - Unde dragoste nu e, nimic nu e
    4.Florian Chilian-Zece
    5.Voltaj - N-ajunge
    6.Semnal M - Spune-mi cine esti
    7.Mihaela Mihai - De-ai fi tu salcie la mal
    8.Holograf - Ochii tai
    9.Holograf - Ti-am dat un inel
    10.Mirabela Dauer - Te astept sa vii

    RăspundețiȘtergere
  13. Jaar project-oda ochilor tai
    Bambi-imi cant iubirea
    Bambi-2 ochi caprui
    Elena Gheorhe-ochii tai caprui
    Elena Gheorghe-pana la stele
    Simona Nae si Cristi Nistor-coji de portocale
    Directia 5 - Povestea noastra
    Paula Seling-timpul
    Vank-Balada pentru o minune
    Vama Veche-Epilogue
    Andra si Adi Cristescu-Colt de suflet
    Spin-Sunt fericita
    Catalin Crisan-Daca pleci
    Dya-Stai
    Voltaj - Vara trecuta
    Dan Balan-Despre tine cant
    HI-Q,-Dor de tine,dor de noi
    Smiley-Prea ocupat cu gura ta
    Giulia Feat. Dj Project - Prima noapte
    Bloggers-ma doare o luna
    Alex & Connect-r - Dragoste la prima vedere
    A.S.I.A.- Da-mi noptiele inapoi
    A.S.I.A-O cireasa amara
    DJ Project - Lacrimi De Inger
    A.S.I.A-Garsoniera ta
    Talisman-De ziua ta iubito
    Noni Ene si Miruna Oprea-Nu as schimba nimic

    RăspundețiȘtergere
  14. 1.Holograf - Ochii tai
    2.Ilie Micolov - Dragoste la prima vedere
    3. Vama Veche - Epilog
    4. Paula Seling - ploaie in luna lui marte
    5. Loredana - Buna seara, iubite
    6. Semnal M - spune-mi cine esti
    7. Holograf - Ti-am dat un inel
    8. Victor Socaciu - Iubito, dragostea mea
    9. Voltaj - n-ajunge
    10. Taxi - Cele doua cuvinte

    RăspundețiȘtergere