miercuri, 26 ianuarie 2011

Optimism incurabil

Mi-am propus pentru acest an sa fiu extrem de optimist. Am hotarat ca trebuie sa-mi fac o mie de planuri si ca voi avea grija sa le finalizez pe toate. In primul rand, vreau sa-mi schimb masina. Asta a intrat deja in al treilea cincinal, asa ca si-a facut stagiul. Vreau o masina straina, nu foarte scumpa, pe la vreo 8000 de euro. N-am niciun ban pus deoparte, dar ma descoperit secretul reusitei. Mai zilele trecute imi spunea un prieten ca sunt unii colegi de-ai nostri din Pitesti care nu au mai trecut pe la scoala de un an de zile si fac bani garla din meditatii. Am auzit ca sunt unii si pe aici care scot pe luna mii de euro "ca popa", asa ca reteta e sigura. Ma duc la scoala, scot vreo 20 de elevi in fatza ( am uitat sa zic: trebuie neaparat sa fiu imbracat la costum, ca sa par mai dur!), ii intreb niste idiotzenii de pe la coada manualului si le dau cate un doi la fiecare, ca avertisment! Daca nu sunt cautat de parinti in 24 de ore "pentru lamuriri", ora urmatoare reiau operatiunea pana da roade! Pana la urma, victimele inteleg mesajul si vin cu ganduri "de pace". E ca la gripa: daca stranuti de doua ori, n-astepti sa-ti curga mucii, treci pe nurofen!
Chestia asta vreau s-o fac la fiecare clasa! Daca adun 30 de subiecti pe saptamana (desi tanjesc la mai multi), asta inseamna 900 de lei, fix salariul meu de acum. Pai stau bine: de cand imi doaream sa vina salariul saptamanal? In plus ala pe care mi-l da statul pe 12 ale lunii ar fi ca un bonus, o premiere, tocmai bun sa fac plinul si sa-mi iau cate un cauciuc, de iarna evident, la noua masina.
Daca totul merge conform planului, va trebui sa ma extind. Am pus ochii pe garsoniera de sub mine care e nelocuita si o transform in sala de curs. Fac si vestiare cu dusuri, sa nu plece elevul transpirat sau plin de creta! Pun si un automat de cafea si fac contract cu o firma de catering sa ne-aduca sandwich-uri, evident pentru extra-money. Am de gand sa lucrez cu mai multe serii pe zi, asa ca, pentru cei care asteapta la rand, am sa pun pe hol niste fotolii d-alea de masaj cu fise, cum am vazut eu la mall. Tare, nu? Am de gand sa brevetez ideea, nu cred ca a mai mers nimeni atat de departe!
Treaba e ca faza cu meditatiile merge doar pe timpul scolii, asa ca pe vara s-ar putea sa-mi scada bugetul. Nu va speriati, exista si aici remedii (ca pentru orice gripa, asa cum am spus mai sus). Las vreo doua duzini de corigenti (din aia care n-au priceput mesajul) si ii trec in toamna in schimbul unor sacosi bine ganisite cu produse de sezon: whiskey, cafea, un parfum "dă firmă", etc.
Contrar asteptarilor, toate aceste apucaturi nu-mi vor afecta imaginea, ba dimpotriva, o vor imbunatati! Chiar din "clientii" mei vor fi multi care vor exclama cu profunda convingere: "adevarat de tot profu' asta, ne-a facut ca la nufăru' !"

12 comentarii:

  1. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=141031282&__lp=276&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500& va recomand:D

    RăspundețiȘtergere
  2. un articol foarte interesant pot sa spun chiar extraordinar,as vrea sa va spun ca imi face foarte mare placere sa va citesc aceste articole pe care cred ca le scrieti din inima!!!!!!!!!astept sa mai scrieti!!!!!!!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. superb articolul...v-ati gandit vreodata sa deveniti umorist?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragii mei cititori, se pare ca n-ati inteles adevaratul mesaj al articolului! Eu vroiam sa pun bazele unei afaceri solide si profitabile si voi considerati ca am umor?
    Si eu speram ca ma veti incuraja sa ma pricopsesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum spuneati si dvs., putem alerga toata viata dupa bani si nu o sa-i obtinem niciodata. Important e ca dvs. sunteti altfel si ceea ce ati scris in acest post, consider ca ar fi doar descrierea modelului multor profesori. Niciodata nu as putea sa cred ca v-ati putea transforma.
    Cum spuneati in post, e ca la gripa. Multi se imbolnavesc, dar putini rezista, iar in a doua categorie va incadrati dvs. Lipsa banilor, duce la multe astfel de probleme in scoli. Copiii se duc la meditatii, si dau 30 de lei pe sedinta, dar poate ca nici macar nu-i intereseaza sa invete ceva, ci doar vor note de 10, pe cand saracii parinti se chinuiesc sa munceasca sa-i dea la meditatii sa invete ceva. Bineinteles ca nu mai vorbesc de profesor, caruia nu-i pasa daca copilul invata ceva,pt. el conteaza doar banii. Asa ca, nu cred ca dvs. puteti fi unul din ei, caruia nu i-ar pasa de elevii sai. Ne-ati dovedit-o de atatea ori ca va pasa si ca sunteti diferit. Nu cred ca va veti schimba in rau.

    RăspundețiȘtergere
  6. pot sa spun doar "tare articolul"
    metoda asta se aplica de foarte mult timp in Liceul Ion Mihalache, dar bine ca mai exista profesori ca dumneavoastra, care stiu sa se apropie de elevi si nu-i priviti ca pe niste "inferiori" .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca-n filmuletul de pe youtube, de la CreativeMonkeyz:
    http://www.youtube.com/watch?v=Zg9ZiqTmUKA&feature=player_embedded

    MO: Foca! Foca, tu sti di ce beau eu ?
    FOCA: De ciuda...
    MO: Da! Da! Da' mie nu mi-i ciuda ca is eu suparat, mi-i ciuda ca is altii fericiti!


    Legat de faza cu banii .. inebunesc !! .. peste tot pe unde merg numai asta aud .. o sa vedeti ca odata cu banii o sa va dispara alte lucruri .. pentru ca viata le compenseaza intotdeauna.:)

    Da! si succes cu businessu' asta !

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm.. da, de ce altii sa faca ceva de genul si dvs nu?
    corect :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda ar fi o solutie sa faceti destui bani cu acest business, totusi sper ati dat 2 si ati lasat corigenti pe cei care nu invata nu asa la intamplare.

    RăspundețiȘtergere