joi, 5 august 2010

PIESA DE REZISTENTA - PHOENIX, In umbra marelui URSS

Si daca tot am acceptat mai sus ca suntem mai mult SLAVI (sau in orice caz alti migratori) decat daci sau romani, piesa de rezistenta de azi este despre pervertirea spiritului nostruin ultimele decenii, timp in care am devenit de nerecunoscut pentru cei .... plecati de-acasa si poate si pentru unii dintre noi cei de-aici!


Phoenix - In umbra marelui urs



Stau singur si ma-ntreb
De ce-am plecat de-acasa
Sa fie blestemul
De veacuri ce ne-apasa

Caci n-am gresit cu nimic
Doar cat am patimit
Hulit am fost fara rost
De cei ce i-am iubit

Apus peste apus
Ce iute trece timpul
Si zorile s-au dus
Ce rece bate vantul

Am asteptat infrigurat
Sa ma intorc 'napoi
M-ati judecat, condamnat,
Dar cine sunteti voi?

Caci timpul nostru s-a scurs
In umbra marelui urs
Dar ghearele v-au ramas
In orice-mbratisare
Astazi doare sarutul pe obraz

Dar dati-mi viata 'napoi
Ce-am risipit pentru voi
Uitand de tot si de doi ani de pribegie
Inc-o mie dulce-a mai ramas

Cazut-au frunzele
Le-a risipit furtuna
Unde-s sperantele?
N-a mai ramas niciuna

Un gand subit, nerostit
Ma-ncremeneste-n loc
Ce-am asteptat, ce-am visat
Nimic nu s-a schimbat

Dati-mi viata n-apoi
Ce-am risipit pentru voi
Uitand de tot si de voi
Prieteni de betie
Dintr-o mie cati au mai ramas

Si timpul vostru s-a scurs
La umbra marelui urs
Dar ghearele v-au ramas
In orice-mbratisare
Astazï doare sarutul pe obraz

Un comentariu:

  1. imi place melodia asta...e una din preferatele mele...si tot de la Phoenix imi mai plac si "Nebunul cu ochii inchisi" si "Ceata"

    RăspundețiȘtergere