miercuri, 14 iulie 2010

Piesa de rezistenta - Azi, MADALINA MANOLE - Sa nu ma minti

Madalina Manole - Sa nu ma minti


Cantecul meu poarta-n el o rugaminte
Cand o auzi dragul meu sa iei aminte
Poate tu razi de ea, fa cum vrei
Dar te rog sa-ntelegi taina ei
Glasul meu insotind
Gand cu gand, pas cu pas, anii mei
Nu crede, nu, ca e doar o simpla toana
Nu-i un rasfat trecator de fetiscana
E un adanc simtamant omenesc
Ne-ncetat si deplin il traiesc
Si cu flacara lui care-mi arde in piept nu glumesc

Ref
Sa nu ma minti niciodata orice ar fii
Sa nu-mi alungi bucuria de a iubi
Atat iti cer, atat
Tu poti gresi oricat
Dar adevarul inimii nu il umbri
Sa nu ma minti niciodata, nu uita
Nu as ierta o minciuna, n-as putea
Regretele tarzii zadarnice ar fii
Iubirea noastra ar muri si eu n-as vrea

Tu dragul meu esti altfel decat oricine
Si te iubesc fiindca esti cinstit cu mine
Cand in ochii tai mari eu privesc
Gandul tau neascuns il citesc
Si inca-odata iti spun cu tandrete in glas si firesc

Ref
Sa nu ma minti niciodata, nu uita
Nu as ierta o minciuna, n-as putea
Regretele tarzii zadarnice ar fii
Iubirea noastra ar muri si eu n-as vrea
Sa nu ma minti niciodata orice ar fii
Sa nu-mi alungi bucuria de a iubi
Atat iti cer, atat
Tu poti gresi oricat
Dar adevarul inimii nu il umbrï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu